Sancıların başladığında otu suyun içine koyarken bu benim elim değil Fatma anamızın eli diyerek Meryem süresini okuyun yada okutun illa sizin yaninizda olacak değil diyelim ki siz afyondasiniz İstanbuldaki ablan size niyet edip koyabilir suya duayi okuduktan sonra suya koyacak suda açıldıkça sizinde açıklamanız oluyormuş doğum gerçekleştikten sonra hemen çıkartmanız gerekiyormuş yoksa kanamanjz uzun süre olabiliyormuş daha sonra ot kazandıkça sizin rahminiz de iyi olmaya başlıyormuş ben gece 3 civarı suya koydum sabah 9:45 de doğumum gerçekleşti otun ne kadar faydası oldu bilinmez tabiki