Nişanım geleli 7 gün oldu gelen giden yok bacaklarımvve ayaklarım iki katına cıktı agrılarım yok acılmam cok az cok moralim bozuk artık hiç bir yere sıgamıyorum malum birde sıcaklar var insallah bebegim saglıklı bir sekilde bian önce gelir 🥲çok tombiş bisey oldu 3600 ü geçmiş 4 olursa zor dogururum 🤣🤣insallah dogar bebiş dua edin bana 🥰🥰