Mst12 Arkadaşlar gebelik şekerime dikkat ettiğim için meyvesuyu asitli içecekler içemiyorum suda hararetimi hiç almıyor siz ne içiyorsunuz fikir verir misiniz
tgbmerve Mst12 kefir, ayran , tuzu az soda bulmaya çalışıyoruz , yazdan kendi yaptığım meyve suları vardı onları şekersiz sulandiriyorum , başkada birşey kalmıyor malesef içecek ama sizin gebelik şekeriniz varsa ev yapımı da olsa meyve suyu olmaz
miavega Mst12 Bol buzlu bol sütlü şekersiz soğuk filtre kahve Her gün 1 soda limon sıkıyorum canım asitli içecek istediyse 2 tane içtiğim bile oluyor Bir de File Market varsa yakınlarınızda Harras marka %100 soğuk sıkım katkısız meyve suları var. Kırmızı meyveli, ananas mango ve yeşil olanı var. Ben kırmızı olandan kaç şişe bitirdim bilmiyorum. Hevesle son haftaları bekliyorum ananaslı olanı almak için 🤣 biraz pahalı malesef 700 ml 72 liraydı en son ☹️
Busra1819 Mst12 sade maden suyu ve limonata içiyorum ama benim şekerim yok siz belki limonata içemezsiniz
cLearQueen Mst12 bende de seker var sade maden suyu candır oh asitli asitli bana cok iyi geliyo icine limon falan da sıkabilirsiniz
miavega Mst12 yok ya hiç limonlu soda gibi olmuyor keşke olsaa ama meyveli sodalar katkılı ve şekerli. Daha çok ekşi ve asitli bir içecek gibi oluyor 🥲
Betul-97 Mst12 Su ve cacık yapıyorum bardak bardak cacık içiyorum sonra tabi fazla geldiği için karnım ağrıyor ama olsun😅😅
Babymom07 Mst12 buzlu ayran içiyordum ben evde oh mis gibi oluyordu ama benim hararetimi su da alıyor