Elif-58 Merhaba arkadaşlar 17+1 haftalık hamileyim. Daha bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim. Siz hissettinizmi bu haftalarda çok merak ediyorum hareketini 🙏
omerhalis Elif-58 2 . hamileligim 13 yasinda oglum var .bi oglum daha olcak ama bende daha hissetmedim kipir kipir ultrasonda ama 17+5 gunlugumm 😐
2prenses_masal-oyku Elif-58 ben 17yi bitirmeden hafiften hareketler hissetmeye başladım sende umarım bir an önce hissedersin canım ben eskidende hafif hafif hissediyodum ama şimdi daha net ☺️
Kmlc Ben de şuan 17+2 yim ve tam 17+0 de gördüm hareketini. Göbeğimde bir çıkıntı oluştu ve hissettim😍🥴💕🧿bu arada ilk hamileliğim ve kızım olacak💕
Kmlc Elif-58 inş en kısa zamanda sen de duyarsın canım. Tabi umarım bu gördüğüm onun hareketidir başka birşey olamaz dimi😊🤨🤔 tecrübeli arkadaşlardan yardım alalım
Ayazayaz 17+5 ben hissediyorum ama 2. Çocuk farkı sen az devret 1.2 haftaya hissedersin benimkide oğlan