Bir an önce sağlıkla doğursam da kavuşsam ya. Kızım da bebiş gelsin demeye başladı. Gerçi daha coook uzun zaman var önümüzde suan 15+2. 😅 hem o benim yakamdan düşer biraz kardeşiyle uğraşır. Ne bilim iyi olacak gibi hissediyorum. Herkes tek çocuk büyütmek daha zor diyor. Doğru mu sizce ?