nzlbrn 40 günlüğüz anne sütü mama şeklinde ilerliyoruz hipp combiotik kullandım sevmedi sonra sma comfort denedim onu da açlıktan kıvransa anca içiyor sevebileceği bir mama arıyorum sütüm az çünkü
Pamuk nzlbrn Gaz yapmazsa aptamili sevebilir. Bebeğim 4,5 aylık son zamanlarda hiçbirini sevmez oldu,şuan sadece aptamili sevdi.
nzlbrn Pamuk hangisini kullanıyorsun Aptamil vallaha hepsini deniycem artık tek tek gelişimi yavaşlayacak yoksa
Pamuk nzlbrn Bizim gaz sorunu vardı piyasadaki tüm mamaları denedik,gaz sorunu bitti düz aptamil kullanıyoruz şuan.