Kızlar ben 36. haftamdayım aşırı derecede terliyorum Sürekli fanın önünde oturuyorum ve hatta uyuyorum çevremden sürekli olumsuz yorumlar alıyorum bunla alakalı herkes senin kendini sıcak tutman gerekiyor diyor ama bu havalarda hiç mümkün değil yakın zamanda doğum yapan ve bunun sıkıntısını yaşayan var mı