efeninannesi5 29 haftalık hamileyim kizlar ama son bir haftadır nedense karnımı daha hafif hissediyorum küçülmüş gibi bide böyle bısry yaşayan var mı
asli_hmz efeninannesi5 bende de oluyor arada ,tuvalet sorununuz varmı benim öyle oluyor genelde tuvalete çıkamadığımda çok şişiyorum sonra inmişim gibi geliyor
iremsz efeninannesi5 baş aşağı dönmeye başladıysa eğer göğüs kafesine midene yaptığı baskı azaldığı için öyle hissediyoresun
Gulcin-2001 Benimde o haftalarda öle geliyordu çevremdekiler karnın düşmüş bile dediler banda küçülmüş gibi gelirdi kontrolde bi sıkıntı yok bebek baş aşağı gelişte dedi doktor ogün bugündür öle devam ediyor bakalım
efeninannesi5 Gulcin-2001 hareketlerinde bı problem yok kontrolde de bı sorun yoktu ama korktum yine de ilk hamileligimde yoktu böyle