Plakkafa_ Bi çözümü var mı bilmiyorum ama bır aydır bende bel agrısı cekıyorum fıtıgım var 20 gündür raporluyum bacagımın agrısından yürüyemiyorum resmen sırf Bu yüzden işten cıkma zorunda kalıcam ne cok oturmak iyi geliyor ne de ayakta kalmak cok zor Bi durum ve daha zamanımızda var 26 haftalığım bende gittikçe artıyorda😢