29+2 yiz kızlar😇 normalde de hareketlidir bebeğim ama bugün ekstra ne Uzanabiliyorm ne de oturup ayakta durabiliyorum sağıma yatınca çok büyük tekmeleriyle acıtıyor kasık kısmına da aynı şekilde sabahtan beri sağ tarafta gibi hep acı oluyor sizce neden olabilir benim haftalarda olup yasayan varmı hep sağ tarafım sert bu arada bugun