Delice_zeytin Kızlar doktor haftasına uyumlu ama beslenmene dikkat et ki doğum kilosu kötü olmasın dedi . Tecrübe eden var mı kaç kg doğar filan ilk bebeklerimizden ?
_almirasmom Delice_zeytin 30+0 da 1380-1400 arası dedı 32+0 da 1908 kılo olmustu 2 haftada 600 gr almış neredeyse ama ben hıc yemek yıyemıyorum hep karpuz serın seyler yıyordum en cok karpuz ama sanırım etkısı olabılır 🙏 benım ılk kızımda 2.790 dogdu bu yuzden bu kızımdada fazla beklentım yok☺️
Kayraninnannesi Delice_zeytin Haftasıyla uyumluysa endişe etmeyin çok yemeye çalışmayın. Kaşar, çerez, özellikle kabak çekirdeği, avakado, yoğurt bunlar bebeğe güzel kilo aldıran şeyler bunları tüketmeye çalışın☺️
Delice_zeytin _almirasmom haftada 250 gram almış aslında ortalaması da öyle herhalde 30. Haftalardan sonra sanırım değil mi ? Kaç kilogram doğar diye bekliyor doktorun ? Omega kullanıyor musun
Ftsgktrk 31+5 haftalık bebeğim şuan doktor haftasıyla uyumlu diyor ama ben sadece 2 kilo aldım normalmi
Tugces27 Hafta da benim bebeğim 1712 gramdı 34. Hafta da 2200 gr çıktı şuan 36 olmak üzereyim az değil yani kilosu merak etmeyin
Delice_zeytin Tugces27 kaç kilogram doğar diye bekliyor hoca ? Kaç cm acaba ya kızım 2500 doğdu Buda öle olsun istemiyorum zira yaz bebeğiydi mahvoldum küçük bebekle
Kalbimxkk23 Delice_zeytin valla yazın ve iş bakımı daha dikkat istiyor sıcaklardan bebisler iride olsa kucukde olsa surekl ince ve ter kontrolu yapmak gerekiyor
_almirasmom Delice_zeytin vıtafemin DHA balık yaglı multıvıtamıne kullanıyordum 450 tl oldu ıcın Ocean Mummy olan multıvıtamıne aldım 300 küsür ödedım son ayım ondan cok para vermek ıstemedım 🙏 ama doktor dedı ne kadat cok yemek yersen bebegın cok kılolu olmaz yada hıc yemek yeme bebegın aclıktan ıcerde zayıflamaz bu bıraz genetık dedı
Delice_zeytin Kayraninnannesi ay evet yoğurt doktorda dedi özellikle ama yiyemiyoeum sevmiyorum ya 😔😔
Delice_zeytin Tugces27 ya boyu iyi sanırım maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ödem oluyor mu sende ? Benim eller ayaklar çok şiş üstelik 3 lt su içtiğim halde
Delice_zeytin _almirasmom tabiki genetik çok önemli minyon değiliz de babası 180 ama zayıf. İllaki genetiğe çekecektir . Ama doktorumda beslenme çok önemli deyip durdu anlamadım kş her doktor farklı söylemlerde bu zamanda :) sağlıkla sonlandıralım inşallah. Ödem sebepli uyuyamıyorum ya çok kötü bu
Delice_zeytin Kalbimxkk23 aynen öyle klima açsak ayrı açmasak ayrı sorun , yazın doğurmayı tattım şimdide gebeliği yaşıyorum , yaz aylarından nefret etmeseydim böle olmazdı 😂
Delice_zeytin ZeyHus33 gidince kontrole yazarsın olur mu :) sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah cümlemizin
Tugces27 Delice_zeytin evet bugün 36 haftalık olduk son bir haftadır benim ayaklarım sabah uyandığımda davul gibi oluyor sonra hemen iniyor ama yüzüm ya da ellerim şişmedi henüz 😅