4147 Kızlar selam bugün yumurtlamanın 12, çatlamanın 11. Günüydü. Erken gebelik testi yaptım ama maalesef hiçbir şey çıkmadı. Hamile olsaydım çıkardı diye düşünüyorum sizce?
_Mother_ 4147 benim 10. Gün testte pozitif çıkmıştı ama bazen belki olmayabilir 14. Gün daha sağlıklı olabilir sonuç için
3827 4147 çatlamanın 14. Günü çok çok silik çıktı erken gebelik testi ile kanda da 12 gibi küçük bi değerle öğrenmiştim canım daha erken moralin bozulmasın hemen 🤗
Limonlukekkk 4147 ben yumurtlamadan 12 gun sonra öğrendım canım normal gebelik testınde 2. Çizgi silikti erken gebelik testınde 2. De barizdi
momofmychildren 4147 evet zaten en az 15 gün geçince erken gebelik deneyin onda bile belirleyici olmayabilir
Ayselcnt 4147 yumurtlamadan sonra 15. Günde öğrendim.. gecikmenin 2. Günü.. bir kaçgün bekleyip tekrarlayın..inşaAllah vardır..