hicimm dediğin acının aynısını yasadim ve doktora sorduğumda bana dediği mide ağrısıdır o pek inandırıcı gelmedi ama .. hatta buraya yazdığımda bana enfeksiyon olabilir dediler tahminimce bebeğin kendisini o yanan kısıma dayamasj çünkü yaklaşık 2 haftadır bende o ağrı yok 39 +5 günlüğüm çünkü bebiş aşağıya indi diye düşünüyorum hele kaburga ağrısı 2 ay hatta daha fazla yasadim o bambaşkaydı