simsekannesi Kızlar 30 hafta sonunda kızımıza güneş arya ismini koymaya karar verdik sizce nasıl ? Eşim de bende aslında tek isim olsun istiyorduk ama soy ismimiz şimsek. Guneş şimşek çok uyumlu gelmedi ama Güneş arya şimşek kulağa hoş geldi sizce nasıl
Badehandekuzey simsekannesi Arya Şimşek güzel ama güneş fazla geldi bana. İsmi ağır gelebilir fazla parlak 😂
simsekannesi Badehandekuzey Biz eşimle bir türlü ortak isimde bulusamadik🥹 tek ortak ismimiz güneşdi aryayi da sonradan ben buldum
Badehandekuzey simsekannesi ortak isim pek uyumlu değil eğer eşini ikna edebilirsen sadece arya koyun bence
Crnsln simsekannesi güneş ismine bayılırım ama soyadınızdan dolayı biraz tuhaf olabilir tek başına evet ikisi olmuş bence ben 2 isim sevmem ama olmuş gibi
Babymom07 simsekannesi güzel olmuş bence bizde tek isim istiyorduk sonra iki mi olsun dedik tekrar tek isimde karar kıldık 🫠
Babymom07 simsekannesi Sare koyacağız inşallah İnci ismini de seviyordum ama tek isim koymaya karar verdik 🥰
Beybitooo simsekannesi kızımın ismi Arya çok zeki bi çocuk aşırı özgüvenli zaten kişilik analizi bu yönde olduğu için koymustum ve yemek yemeyi çok seviyor tıpatıp aynısı oldu 🥰
Babymom07 simsekannesi isimde ortak karar vermek gerçekten zormuş ya benim beğendiklerimi eşim eşimin beğendiklerini ben beğenmiyordum 🫠
sabrinaa01 Biz de arya güneş koyacaktık ama soyadımız zaten uzun olduğu için sadece güneş koymaya karar verdik zaten baştan beri güneş ismini istiyorduk. İkisi de çok güzel isim bence 💞