Merhaba kızlar
Ben tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım ve 10.hafta gibi doktorum progestan ı bırakmamı söyledi ama 11.haftada kahverengi lekelenme yaşayınca tekrar başladım şimdi tekrar bir an önce bıraktırma yolunda doktorum bilemedim ki bilimsel bir açıklaması yokmuş bu ilacın aslında ?