artikboyle Merhaba tekrar kese beta değeri kaç olduğunda görünüyor genelde? İş yerinden sık izin alamadığım için kesenin göründüğü zaman gitmem gerekiyor doktora cevaplarsanız teşekkür ederim🙏🏻
myavocado artikboyle üç bini geçmesi gerek deniyor genelde, gün olarak da hesaplayabilirsiniz, 5+3′de görünmüştü benim. Son adet tarihinizden sayın, 6. hafta garanti olur kese gozukmesi için, daha doğrusu yüksek ihtimal olur
tgbmerve artikboyle canm benim beta değil de hafta ile gözüküyor , 5+2 iken alttan muayne ile kese 5 mm di, 6+2 de gittiğimizde artık keseyi olcmemisti Dr bebiş 5 mm dedi , sonra 8 . Haftada çağırdı , 6 da git istersen
dika artikboyle merhaba benim beta 1509 du karın ultrasonundan gördüm keseyi bebek gözükmedi sonra 6+6 da bebeği gördüm kimin ki erken gözüküyor kimin ki geç her kadının vücudu farklı değişe biliyor
tgbmerve artikboyle banad aoyle dediler ama öyle olsaydı sizce tüp bebek Dr ları alttan muayne ederlermiydi , 6-8-10 . Haftakarda hep alttan bakildim