Gizem120 Kızlar pazartesi 36 haftalık olucai bebeğim doktor henüz bsy demedi doğumla ilgili gün alan oldumu sezaryan için kaç haftalıkken oldiniz
2020-23-24 Gizem120 34 haftalıkken verdi günümüde ama benim 3. Sezeryan olucak belki onun için erken vermiş olabilir
zeliskya Gizem120 bizimde çok az kaldı 35 haftalık olduk ikiz olduğu için temmuzun ilk haftası olur diye düşünüyorum 🥺🥺
Deryadnzz07 zeliskya ayy ne güzel sağlıcakla alın kucağınıza inşaAllah ben de ikizlerimi bekliyorum 33+4 olduk ama gün verilmedi sadece 36 ya kadar bekltyrz tek yumurta ikizlerini dediler. Siz hangi hastanede doğum yapacaksınız
zeliskya Deryadnzz07 sizde sağlıkla alın inşallah 🌸🌸 çift yumurta ikizi bizimkiler doktor 37 dedi bizede ama net bi gün vermedi daha🙏 özelde doğum yapacağım inşallah
ysmnnn_34 8 Temmuz bizim günümüz🌸 36 haftaya girdik bakalım hayırlısıyla inşallah alırız kucaklarımıza sağlıkla😇🙏🏻🥰
Lilipadq Gizem120 ben de pazartesi tam 36 haftalık oluyorum. En son 33 de kontrole gittim normal istediğim için gün belirlemedik. 1 temmuzda tekrar gel dedi bakalım inş belli olur. Normalde uygulamaya göre 22 temmuz gözüküyor ama doktor 15 temmuz gibi doğar dedi. Beklemedeyim gelesi yok gibi
Tugces27 35+4 günlüğüz doktorum 10 temmuzdan sonra istediğiniz gün olabilir dedi tahmini doğumum da 21 Temmuz ama sezaryen olacağı için biz seçeceğiz daha erken olcak yani 11 Temmuz istiyorum bakalım
Ayse3536 Gizem120 bende pazartesi günü 26+3 olacağım o gün gideceğim kontrole bakalım gün verecek mi bilmiyorum