selencinaar doğuma günler var 38+2 yım sancilaniyorum, çok geri değilsiniz, kese küçük dediler , sonra kanama var dediler ….. Zaten tüp bebekti düştü düşecek derken 16 haftayı bitirip 20 de bütün riskler kalktı dusununjn , hiic boşa can sıkmayın 2 gün için , biz şimdi 8 gün önde gittik hep , diyorumki geriden gelip atağa geçtik🥰, havuç dereotu tuketin nohut kuru fasulye barbunya , avakado ceviz , toparliyorlar