Merhaba sevgili anneler, anne adayları. 22 haftalık hamileyim çok nadirde olsa bazen karnımın içinde gıdıklanma şeklinde hissiyatlarım oluyor ama sürekli değil. Bazen sorunmu var acaba diye düşünüyorum etrafımdaki insanlar şimdiye kadar hareketlenmesi lazımdı yüzmesi lazımdı vs deyip duruyorlar. Normalde çok kulak asmam ama ilk bebegimi kaybetmis biri olarak biraz fazla takılıyorum. Sizin fikriniz neler yada siz ne zaman tam anlamıyla hissetmeye başladınız ?