Duygu_52 Kızlar beyaz tişörtümde leke var diye çamaşır suyuna koyim dedim pembe oldu bazı kısımları ne yapsam geçer acaba daha yeni aldım bi kere giydim
Cosimaniehaus Duygu_52 geçen eşimin gömleği de pembe oldu. Makineye domestos koyup yıkadım geçti. Ben toz deterjan koyup yıkamıştım içinde pembe taneler vardı o yaptı diye düşündüm. Makinede yıkamayı deneyin tekrar domestosla
Duygu_52 Cosimaniehaus Domestos zu deterjan gözüne mi koymamız gerekiyor peki canım ben makineye attım çıkmayan lekeler vardı siyah aceye koyim çıkar dedim ama üstüne döktüm sanırım o yüzden oldu