Merhaba 22 haftalık hamileyim. Hamileliğimin ilk başından bu yana kadar vücudumda kaşıntılar var cildiye doktoruna gittiğimde ürtiker olduğumu ve hamilelikten dolayı olduğunu soyledi. Banada bu hapı ve krem verdi. Yanlız hamileliğin ilk 3 ayı ve son 3 ayı kullanılmaması gerektiğini söyledi. Orta 3 ayında kullanılabilirmis. Kendi doğum doktorumda şuan kullanmamda bı sakınca görmedi. İstersen kullanmadan önce doktorunu bekle. Kremin ismi “Advantan M” diye bir ilaç