Evet hanımlar az önce ebem aradı. Şekerim yüksek çıkmış, ben zaten bir tuhaflık hissediyordum çünkü ayaklarım hiçbir gebeliğimde böyle şişmemişti. Elim ayağım yanıyor resmen. Sürekli uykum var. Uyanıyorum kahvaltı edip yine yatıyorum. 27 haftalığız 20. Haftadan beri bebişi görmedim. Durumu nasıldır bilmiyorum haftaya randevumuz var. Şekeri olan hanımlar sizler neler yapıyorsunuz etkileri azaltmak için