birkimseee Korkuyorum kızlar dün gece probestan iğne vuruldum bugün tekrar vurulcaktim demin tuvalette yesil akıntıyla beraber kan geldi sonra açık renk geliyo hastane gidicem dua edin bize, Rabbım yardımcım olsun
ikiprensesannesi27 birkimseee bense enfeksiyon yoktu ama 23 haftadan beri düşük teklikem ve ilaçlar vs kullandım her ihtimale karşı ciğer geliştirici oldum şu anda 35 hftalik olduk 2 aya kadar wc harici kalkmadim
Semaa00nur birkimseee 23 hafta da kanamam oldu Altan baktılar açıklık vardı bende nst de sancı çıktı beni öylece ilaçsız iğnesi gönderdiler ertesi gün kendi Dr me gittim progestan igne vuruldum 3 doz aynı zamanda fitil de başladı o kullanıyorum hala 1 hafta kadar sürdü benim kanamam sonra geçti 2 güne bir Dr gidiyordum bakıyordu şuan açıklık yok progestan beni toparladı canm ama ben hep yatiyorum hiç bir iş yapmıyorum ayakta kalmak yukarıya uzanmak merdiven çıkmak hepsi yasak eğer birinden birini yaparsam ağrım oluyo şuan da 33 haftaligim
Lilaaaaaa birkimseee ben 10 haftadan 14e kadar surekli ped taktim hep kanama oluyordu adet olur gibi. Sonra durdu. Bende bugun 27 hafta oldum. Cok gecmis olsun haberdar ederseniz sevinirim 🙏
birkimseee Semaa00nur beni nstye filan almadılar, alttan muayene etti rahim ağzında kızarıklık gördü ondan olabilir diyorlar prigestan fitil verdiler
birkimseee Lilaaaaaa ay inşallah güzel haberlerimiz olsun sağlıkla cikalim, iç çamaşırımda olmuyor akinti ile beraber geliyor özellikle alaturka tuvalette Zaten hastanede veya başka yerde klozetler zor oluyor