Mercan96 Kızlar kaçıncı haftadasınız ve kaç kilo aldınızz 😊 ben 27.haftamdayım 6 buçuk kilo almışım, çok mu sizce?
Gzdeaziz 32.hafta 5 kilo gebelik şekerinden dolayı 1.5 aydır diyetteyim 7 kilo almıştım 2 kilo verdim çok şükür sağlıklıyız bakalım bebeğin kliosunda sıkıntı yok Allah’ın izniyle
Mercan96 glsahbaydemir aa ben de 27+5 aynıyız :) Eylül 15 gözüküyor doğumumuz. İnşaallah sağlıkla gelsin bebişlerimizz 😊
Satisati Haftami 10 kilo ile bitirdim bebeğim 3 kilo doğdu doğumdan sonra eski kiloma döndüm ama çok fazla iştahım açıldı sürekli birşeyler yemek istiyorum emzirdigim için mi bilmiyorum
sb17 Mercan96 24 haftamda falan 6 kilo gibi almıştım galiba, amniyon sıvı da artmıştı, doktor hızlı gittiğimi dikkat etmem gerektiğini söylemişti. 32’deyim şimdi, 2 kiloyu verdim
Gmom 25 hafta +6 kilo ile yola devam ediyorum. Benim doktorum gayet ideal olduğunu. Normal kilolu kişilerde her aya bir kilo toplamda 9-11 kilonun normal olduğunu söyledi.
Mercan96 012908- doktorunuz ne diyor peki, çok mu kustunuz bişey yiyemediniz mi ondan mı alamadınız acaba
012908- Mercan96 şuan 34 haftalik gebeyim 1 ay önceye kadar hep kustum hala ara ara kuauyorum kolay tiksiniyorum.Doktor bebekte bir sıkinti olmadigini söyledi ama normal gebe olmadan öncede kilo alamayan biriyim zaten