Gorkem Kızlar, 36. Haftamdayım. Bişeyler oluyor ama anlamıyorum:)) kasılma nasıl bisey? Ne oluyor? Ağrı sızı var mı? Kasılma yaşadığımı nasıl anlıcam????
Mgyldrmzclk Gorkem bende 37+2 deyim dünden beri ara sıra karnımda toplanıyor. Nst de dikkat ettimde öyle olunca sancı olarak gösteriyordu. Ama küçük değerlerde yani
Derya67 Gorkem valla bana arada rahme doğru bşy oluyo ayaktayken oluyo böyle bşy giriyo gibi heralde kasılma o canım bizde 36 haftadayız bide benim kızım çok hareketli artık o tekmeledikçe canım yanıyo
Fbasturk Karnında belli bölgeler taş kesiliyor gerginlesiyor, bunlar kasılma ya da yalancı doğum sancıları deniyor, bu kasılmalar bele de ağrı yapıp kasiklara vurursa ve düzenli aralıklarla artan şiddette olursa bunlar da doğum sancılarıdir
Slv Mgyldrmzclk aynısı dün başıma geldi kasildiginda nst de sancı çıktı 40 olmuştu bitirerek. Ama evde devamlı öyleyim napicaz bu durumu. Bu arada 1 cm açıklık varmış.
Mgyldrmzclk Slv yavaş yavaş doğuma hazırlanıyorlar canım çömelme hareketleri yap , yürüyüş yap hurma yee bol bol faydası olur inşallah 🙏🏻
melekimm Slv benimde kaslmalarm oluyo nst de 40 50 60 da bir sey hissetmiyorum gecen hafta 75 oldu o zaman hissettim kaslmalari