Deletedmom_115 Normalde 15+6 olamam gerek ama önde gözüküyor doktor gelişimi iyi dedi 156 gram dedi kilosuna kızımda bu haftalarda kilosu hiç yoktu bile bu nasıl sizce iyi gidiyor mu ?
gayesblog Deletedmom_115 bizde 15 haftalarda 140-150 arası çıkmıştık 3-4 günde öndeydi. Normaldir sanırım, erkek mi bebeğiniz ?
Deletedmom_115 gayesblog erkek dedi evet inşaAllah gelişimi iyidir iyi dedi gerçi ama anne yüreği işte kızım zayıf doğmuştu bu biraz kilo alsın istiyorum