umena ilk doğumumda özelde yapmıştım erkek personel istemediğimi söylemiştim o yüzden sorun yaşamadım ama ikinciyi devlette yaptım personel tercihi yapılmıyor malum birde sadece bone taktılar izin verilmiyor başka birşeye, yinede Allah razı olsun yanımda duran hemşire sürekli düzeltti örtüyü😊