Gamze_gamze Kızlar fazlaca et aşermemden ötürü bayramda çok kavurma yedim. Dinlendirilmemiş et bakteri üretir diyorlar bir zararı olur mu bebeğime? Var mı aranızda benim gibi olan
tugcesakzci Gamze_gamze tansiyonunuza dikkat edin bence, ette iyi pişirildiyse sıkıntı olmayabilir de o kadar et tüketimi kolesterol, tansiyon açısından çok sıkıntılı