Aysegullcamm Kızlar 33. Haftaya girdim. Ve hâlâ daha cinsiyet belli değil herşeyini hazırladım unisex şeyler aldım tabiki . Ama bu belirsizlik 😭 var mı benim gibi olanlar acaba .
Duygumsu Aysegullcamm illa öğrenmek istiyorum oda yapicam diyorsanız ve maddi durumunuz iyiyse fetal DNa testi yaptırıp hem cinsiyeti hemde herhangi bir sağlık problemi var mı öğrenebilirsiniz
irem4556 Aysegullcamm 13 haftada vajina muayneyle cinsiyet hemen belli oldu 22 haftadayım değişmedi alttan baktırdınızmı hiç görmemeleri çok enteresan 😳
Aysegullcamm gizemSA göremiyorlar çünkü nebileyim ? Kaç tane ayrı ayrı gittim hiçbiri göremedi gostermiyormus
Aysegullcamm themom95 ilginç değil mi ya sizce de 33. Hafta sonuçta ve hiç biri mi göremez 😔 Detayliya da 2 defa girdim onda da göstermedi . Yapısı erkeğe benziyor dediler ama net söylemediler kız da olabilir dediler . Supriz olacak doğunca görürsün dediler
Aysegullcamm Aysegullcamm 26Mansura bu arada benim adet olduğum tarih ekimdi ama hastane de 1 Kasım olarak baktılar Onuda anlamadım ?
themom95 Aysegullcamm yani bence de cok saçma 33.haftaya kadar bir kere bile olsa gösterirdi diye düşünüyorum
schiphol Aysegullcamm genetik testlerden fetal dnadan kesin olarak öğrenmiştim ben siz de öyle baktırabilir misiniz ki acaba?
Zelihapekr Aysegullcamm Benim de 25. haftada söyleyebilmişti doktor anca 😄 millet 11. Haftada öğreniyo
Z_ulall Aysegullcamm benimde 28 kasımdı 24 Kasım olarak bakıyordular düzelttirdim yanlış giryorsunuz son adet tarihim o değil dedim düzeldi
Aysegullcamm 26Mansura hurafelere inanırsak kız takvimlere de bakınca çin takvimi hariç kız çıktı . Karnımın şekli bulantılarım hala devam ediyor full ekşi yiyorum tatlı hiç istemiyorum . Onun dışında yüzüm parlak ama lekelendi vs ayyy hayırlısı
Busestl Aysegullcamm Aysegullcamm hamileliğimin başından beri cildimde hiç bozulma olmadı, hep tatlı yedim , karnımın şekli halaaa erkek bebek şekli gibi ama çin takviminde kızdı ve bebeğim kız