Betty10 Merhaba, geçmiş olsun.İlk 3 aydan sonra diş tedavisi yapılıyor. Diş hekimine gebe olduğunuzu söyleyin film çekilecekse kurşunlu örtü karnınızı örtüp öyle çekiyorlar, anesteziyi de gebelere daha hafif olanından veriyorlar. Ben diş çektirdim, dolgu yaptırdım, kanal tedavisi oldum, kaplama yaptırdım. 31 haftalığım bir problemim yok.