Ebruecrin Kızlar merhaba bat 29 Kasık ağrım var ve 2 3 defa beyaz akıntım oldu acaba gebelik mi yumurtlama mı ?
Ebruebos Ebruecrin benimde 27,28 bat az kasık ağrısı bazende beyaz akıntı oluyor biraz. Gebelikte yoğun oluyor sanırım akıntı. Yumurtlama dönemin geçmiştir bence de ovülasyon testin varsa yap istetsen.
Ebruecrin Ebruebos ovulasyon testim yok gebelik düşünüyorum ilk gebeliğim olacak tecrübesizim uygulamaya göre yumurtlama dönemini değerlendirirdik ama kasık ağrım ve akıntım var onu anlamadım işte
Ebruebos Ebruecrin bende 2 aydır yapıyorum ovülasyon testleri yumurtlama çatlama günümü buluyorum. Uygulamada doğru göstermiyor. Benimki öyleydi.