Kızlar bebeğim sürekli hareket ediyor aslında ama tekme vs atmıyor artık çok nadir. Daha çok böyle bir yerlerini dayıyor yer değiştiriyor. 1-2 hafta önce karnım dalgalanırdı resmen tekmeler atardı şimdi neden böyle oldu ki. Yeri daraldığı için mi oluyor yoksa. Hatta günde 4-5 kez hıçkırığını yakalardım şimdi bazen hiç duymuyorum ya da günde 1 kere falan. 1 hafta önce doktora gittim herşey normaldi nst de kalp atışları falan güzeldi sancımda yoktu ama annelik ya işte insan bir tedirgin oluyor.