Arkadaşlar sorum 2. Doğumunu yapmış annelere ben ikinciye hamileyim ve çok merak ediyorum ilkine göre doğumunuzun geldiğini nasıl anladınız nişan kanaması mı geldi suyunuz mu direk kasılma mı ve şiddetli kasılma başladığı andan itibaren kaç saat sonra doğum gerçekleşti bende ilk gebeliğim de öğlen nişan kanaması geldi gece 12 civarı kasilmalar başladı 5 dk ya düşünce hastaneye gittik saat 1.30 gibi kasılmalar şiddetlendi ama sabah 11 de doğdu diyorlar ki benimde görüp şahit olduğum ikinci doğum hemen bitiyor çabuk açılıyor sizde nasıl oldu