Selamlar 🌸 pazartesi günü detaylı ultrasonum var 16+2 haftalık oluyorum. Doktorum 2 hafta daha bekleyelim daha iyi olur dedi ama zaman olmadığı için erken girmek durumundayım. 16-17.haftalarda detaylıya giren oldu mu? Eğer varsa neler yaşadınız bilmek isterim ☺️