Hdlemdm 2 cm yakın açılma var ama bebek 3800 1 haftam var 40 haftamın dolmasına eğer beklersek daha çok kilo alır doğum çok zor olur bebekte sende zarar görürsün dedi pazartesi tekrar kontrol dedi eğer açılma olmazsa sezeryan yapalım dedi ama normal istiyorum yine dersen suni sancı ile zor bi doğum olur biraz düşün dedi valla mapçam bilmiyorum 🤷