Ozy Bugün kontrolüm vardi ve bebegimin basi asagida dedi doktor Bu haftada dönmesi biraz erken degilmi acaba doguma kadar öylemi kalacak doktora sormayi unuttum o an bebegin basi nezaman asagi dogru döner acaba
Defnemmm2301 Ozy canım benim 25 . Haftada dönmüştü ama sonraları dönüyor merak etme kaç kere dönmüştü benim şuan 34+6 haftalığım yani 😊😊
pitircikannesi1 Ozy cnm benim ikiz 25.haftadan beri ikiside baş aşağı pozisyonda. Bugün 29+1 olduk kontrolüm vardı yine ikisi başaşağı biri cook baskı yapıyor. Nst ye girdim bugün sancılarım çıktı erken doğum riskimçok yüksek ciğer geliştirici iğne vuruldum 😑😔