Selam arkadaşlar Diyarbakır da oturuyorum 5.5 aylık hamileyim ve ilk hamileligim özelde kontrollerimi oluyorum ama detaylı ultrason için orda ücretli bakılıyor ondan dolayı devlet Hastanesine gitmek istiyorum nasıl gitmeliyim ve randevu nasıl almalıyım