_almirasmom Melisarsss ay benımkıde 32+0 da 1908 dedi 45 cm di suan 33+0 bende haftaya 34 olunca gıtcem sanırım sızınkıyle aynı olur🥹
tgbmerve Melisarsss 34+2 de 2480 Gr di 37+0 da 3260 , 38+2 yiz ve dünden buyana gelmek istiyor bakalım kaç kg doğacak , sanciyi serumla durdular 39 a kadar beklesin diye
Melisarsss nur-can621 benim bebegimdede 7 gün gelişim geriligi vardı bu hafta cok sükür toplamış🙏🏻🙏🏻 Sizin bebişiniz kilosu da güzel bence arkadasım 2400 dogurdu gecen hafta takmayın kafanıza