Dilarabozdemir evet hatta eşimle konuşmalarım da duruyo şok oldum eşime attım iki tane yapmıştım garanti olsun diye ikisi de pozitif çıktı ben pcos hastasıyım ilk çocuğum zor oldu diye sallamadik benim bir iki haftadır yumurta kokusuna hassasiyetin vardı ağzımı gargara yaparken bile bulaniyodum o hafta iki sefer rüyamda karnım burnumda hamile gördüm kendimi buda erkek diyodum kayınvalideme anlatmıştım sabah kahvaltilarim zie geciyodu yiyemiyodum bişey eşim de hissetmiş neyse ben öğlen eczaneye gidip test aldım geldim yaptım şok ama ilk ogkumda hep testte pozitif kanda negatif gördüğünmn için ikilemde kalmıştım eşime attım güldü bana bide iki test mi yaptın diye , nasıl bakicaz ikisine birden çok küçük daha dedim bakarız gücümüz yeter çok şükür geleni gobderemeyiz Allah vergisi dedi,😄😄 dedim yanılma payı olabilir diye o hafta bir hafta boyunca kan vermeye gitmeye çalıştım nasip olmadı sonra bindim otobüse bı özel hastanete öğle molasiba geldim randevusuz gittim sigortamiz karsiliyo diye büyük oğlumu babanneye bıraktım sonra muayeneye gittim derdimi hastaliklarimi ilaçlarımı hikayemi anlattım sonra doktoruma kan veriyim dedim önce gel bı bakalım dedi ultrasona baktı şok 7+3 mu ne olmuş kalp atışı vardı eşim de öğle molasında işte uyuyodu keşke görüntülü arasaydib dedi neyse ben vatsaptan resim attim aradı şok şok konusuyo kekeliyo Allah Allah diye gülüyo🤣🤣 kaynanam görümcem şok oldu 😳😂😂 kayınbabam şehir dışında çalışıyordu aradım haber verdim oda şok dile benden ne dilersen dedi dedim canının sağlığı öyle böyle büyüdü doğdu büyüyüuo şükür gelen rizkiyla geliyo biraz zor geçiyo hayatımız ama öyle böyle buyuyecek♥️🥰 biraz uzun oldu ama paylaşmak istedim 😊