Ljepa merhaba , benimde şeker yüklememde 1. Ve 2. Saatim sınırda çıktı 142 ve 146. Diyetisyen diyet verdi 2 hafta diyete uydum 3. Hafta hafif kaçamaklarım oldu son 1 haftadır ölçümlerim düzgün çıkıyor acaba düzene mi girmiştir yoksa cihaz mı bozuk . Yani böyle diyetle düzene girebiliyor dimi