metemom_ narinde 30 derecede 800 devirde yıkadım. Beyaz ve renkli diye ayırdım canım ama granür kullanıcaksan 40 derecede de yıkayabilirsin bazen erimiyor toz deterjan. Bir ölçek koysan yeterli bence zaten kirli değil ki. Ben sıvı kullanıyorum granüre ek gıdaya geçince geçicem