Ben de yasadım 20 haftamdan 24 e kadar alt sınırdaydı plesentada direnc vardi benim coraspin basladi perinatologa gittim havuc suyu da tavsiye etti her gün bir cay bardagi ictim aspirinden mi havuc suyundan mi cok dua ettim ondan mi bilmem ama 24 te normale döndü 31 haftaligim şu an suyu normal.Cok yipratici bir sürecti gercekten kendinizi yipratmayin günlük 3 bucuk litre su icin havuc suyu icin doktorunuzun dediklerine uyun düzelir insallah