Nu-berrak Kızlar merhaba testim pozitif 2 gün ara ile test verdim bugün 3. Beta 5000 çıktı hep 2 katı arttı son adet günüm 18 Mayıs başlangıç keseyi görebilir miyiz 5. Haftadan sonra dedi bir yer ile görüştüm
Bcengiz Nu-berrak canım benim son adet tarihim 16 mayıstı beta dün 1750 çıktı bugün gittim kesem göründü
Tgbysl Nu-berrak bnmde son adet tarhinim 15 mayıs. 1 hafta önce hcg 1600 du keseyi göremedik. Pazartesi gtcez bakalım görürüz inşallah
Srp53 Nu-berrak benim de sat 19 Mayıs doktor cumartesi kese için çağırdı. Bu değerle çok rahat görünür.
Srp53 fatma4136 evet verdim doktor gerek görmedi aslında hep düzenli artınca cumartesi gel keseyi görürüz dedi de ben yine de vermek isedim ya
fatma4136 Srp53 bende kani verdigimde ozellikle soyluyorum bekliycem ben diye hemen e nabiza dusuruyorlar
Srp53 fatma4136 eşim gidecek birazdan hastaneye eğer çıkmışsa yazarım size de muhtemelen çıkmıştır da niye düşmedi anlamadım
Srp53 fatma4136 görünür ya normalde yarın için çağırmıştı da gidemedim vajinal 1500lerde karından 3 binde gözüküyor.