Annesiiy Kızlar bugün 16. Günüm test yaptim negatif agrim falanda yok hasta olacak gibi degilim 16 günden sonra hamile olduğunu öğrenen oldu mu?
Qwert2211 Annesiiy benimde bugün çatlatmanın 14. günü yarın test yapcam. Regl olmazsan erken gebelik dene yarın istersen
Annesiiy Qwert2211 bugün yaptim işte 16. Gün negatif anlamadim ağrım falanda yok hiç hasta olacak gibi degilim normalde adet olacağım zaman çok ağrım olur benim anlarım olacağımı
Qwert2211 Annesiiy belkide gecikmeli olacaktır çatlatma iğnesinin yan etkisi olabilir . Yada belki minik mucize haberidir sanırım sadece bekleyeceğiz
Kubra001111 Annesiiy hiç belirtim yoktu ama negatifi görünce olacağımı bildim 1 buçuk yıllık evliyim henüz gebelik olmadı hiç