poyrazege1503 kahvesever__ ay ben yemek.yapamiyorum koku hassasiyetimden 🥺 kayinvalideme gidiyoruz hergunn Allah razı olsun yapıp çağırıyor oda kavurma pilav salata ve karpuz varmış 🥰
Alparslanmom__ poyrazege1503 herkestede karpuz 😊yazın en güzel meyvesi karpuz kiraz 🤌biz akşam yemekten sonra meyve yiyoruz
myavocado poyrazege1503 oh ne güzel afiyet olsun, ilk haftalar ben de hiç mutfağa giremedim, şimdi 7 ay bitti bulantılarım geri geldi 😔 makarna filan yapabiliyorum sadece
poyrazege1503 Alparslanmom__ meyve sadece karpuz ve erik yiyebiliyorum diğerlerini midem almıyor çok tuhaf bi sekilde
Hulo2105 Alparslanmom__ eşim bazen geç geliyor. Geldiğimde hafif aç oluyor. karpuz kiraz erik çıkarıyorum ve mısır haşlıyorum. Valla yazı seviyorum meyvesi sebzesi ayrı güzel🌈
Cerenbelis1 poyrazege1503 doğurana kadar neredeyse doğru düzgün yemek yapamadım dolabı açsam lavaboya zor koşuyodum çok kötü ya sağolsun benimde kayınvalidem hergün yaptı
poyrazege1503 myavocado çok zor gerçekten ilk gebeligim kürtajla sonlanmisti 8. Haftada hiç böyle şeyler yaşamadığım için tuhaf geliyordu çevremdekiler anlatirken abartmayın diyodum ama gerçekten abartılacak kadar varmış 😆 bebislerimiz iyi olsunda gerisi önemli değil ya❣️
Alpmom__ kahvesever__ dışardan söyledim yine . Çok isterdim yapabilmeyi ama değil yapmak mutfağın önünden zor geçiyorum 🤢🤢🤢
gunesinannesi__ Akşama gün tabağı var bizde. Patates salatası, yaprak sarma ve mozaik kek yanında limonata 😄