Tz19_ benimde sürekli kasıklarımda sancı oluyor. Bazen hiç bişey yok bazen oturup kalkarken bile bıçak saplanması gibi oluyor. Bazen bi süre geçmiyor. Bende progestan kullanıyorum sabah akşam. Sadece miyom kaynaklı olmayabilir. Bazılarının bünyesi böyle sanırım benim başından beri hep ağrılıydı. Progestan ve duphastondan başka bişey vermiyorlar ne yazıkki. Çok geçmiş olsun 🙏🏻