SrpYlmz valla söylemesi ayıptır daha dün 2 saatt arayla sipariş verdim. Benim yediğimde mantar mısır sucuk bile vardı hiçte ayırmadım ekstra yanında turşu da yedim kolada içtim affınıza sığınarak🫣 yani ilk başlar bende herşeye dikkat ederek tereddüt içinde yiyordum. Sonra burda bir yazı okudum arkadaşımızın annesi biz eskiden ne bulursak yiyorduk demiş. Gerçekten de öyle. O zaman herşeyi kendimiz yapmamız gerekiyor. Meyve yiyoruz ama hormonlu olsa bile değil diyorlar. Onun dışında bir çok şey daha. Bence bu kadar takılmayın canınız ne çekiyorsa tüketin. Korkarak hamileliğimizi de zehir ediyoruz kendimize