Çok kararsız kaldım dedim gitme üşendim de 😅🫣
Zaten gelecek olan gelir
Mecbur gelecek çocum neyi zorlayayım ki dedim kendi kendime
Doktorlar boşuna okuyor tıp ilerliyor bu gt korkusu Herşeyi yok sayıyor 😂😂😂🤦🏽♀️
Stres oldum
Doğum nasıl bilmiyorum 🤷♀️
Ne nasıl olacak nasıl yapacağım ve kocam ve ben ikimiziz kimsem gelip gitmeyecek
Çok değişik her gün arayan Soran var doğurdun mu diye
Hazırı merak ediyor
Kimse demiyor gelelim mi 🙇🏻♀️
Neysemmm çatı muayenesi olsam erken gelse hakka girerim Allah ne zaman nasip ederse gelsin oğluşum buna da karışmak istemiyorum artık
Doğum sancısı gelince giderim yine bakılır çatıya
Duruma göre değerlendirmeler yapılır