aaydingulsahhh Tam 16 haftalık gebeyim… 🫶🏻 Kızlar el ayak yanmasından uyuyamıyorum.. bunu tetikleyen bir durum var mı? Çözüm?
M-Urass_Mom aaydingulsahhh Karpal Tünel sendromu. Bol bol buz koyun. El bileklerinize bandaj sarın ve ayak bilekleriniz de dahil olmak üzere esneme hareketleri yapın
snowglobe aaydingulsahhh 35 haftadayım hala yanıyo. Ellerim yine normal gibi ama ayaklar fena alev alev. Şeker de yok kilo da yok .
3827 aaydingulsahhh ayyyy bende 9.haftadayım aynı durumdayım eller ayaklar bi yere sığmıyo resmen balkonun önüne yatmazsam uyuyamıyorum Allah yardımcımız olsun 😕
07sym07 Bende de oluyor şeker ölçtük çıkmadı büyük ihtimalle kilodan oluyor dedi doktorum çok kötü ya kıpkırmızı ellerim ayaklarım acı biber sürmüş gibi yanıyor gerçekten
Yzgl 33+1 ve yanmadan dolayı uyuyamıyorum ayak havlusunu ıslatıp tam sıkmadan hafiften sıkıyorum ayaklarıma sarıp öylece uyuya kalıyorum ne kilom var nede şekerim bazende buz aliyom beze sarıp ayaklarımın altına koyuyom şuan hem mide hem ayak hem el yanması yaşıyorum 🤣midem zaten alev alev yanıyor hayirlisiyla bı doguraydik ya çabucak geçsin zaman istiyorum
aaydingulsahhh Yzgl mide leveline atlamadım anlamakta istemem 😄Allah yardımcımız olsun ama bu havlu tekniği çok iyi görünüyor