Neredeyse 26 haftalığız ve bizim de şafağımız artık iki haneli 😍 Şu zamandan sonra hızlı geçiyor diyorlar ama göreceğiz 😅 Esnerken baldıra kramp girmesi ve 9-10 kilo almış olmam dışında sorunum yok çok şükür. 49′la hamile kalmıştım. Bacaklarım çok kötü selülit olmuş, kendimden iğreniyorum resmen 😫😂 Ayın 26’sında doktor randevum var. 23 haftalıkken detaylı ultrasona gireceğimi yazmıştım. Çok şükür bir şey çıkmadı. Çoğu kişiye göre rahat hamilelik geçiriyorum.
Decavit, Magnimore ve balık yağı takviyeleri alıyorum. D vitaminim vardı bitti. Elimde iki tane ampul şeklinde var sanırım onu kullanıcam bugün. Bir ampul bir ay götürüyor.
Bir ara sabah kalkabilirsem inşallah sağlık ocağına kan ve idrar tahlili vermek istiyorum ki değerlerime bakayım ve ona göre kansızlık ve idrar yolu enfeksiyonum var mı yok mu göreyim istiyorum. En son vajinal enfeksiyonum var mı diye kültür testi yaptırmıştım. Sarı-yeşil akıntım vardı. Önce fitil vermişlerdi ve sarı olmuştu akıntım. Test sonucum temiz çıkmıştı. Şimdiyse nerdeyse beyaz rengi. Vajinal bir enfeksiyonunuz varsa komşu bölgeler olduğundan idrar yolu enfeksiyonu yaşamanız da çok muhtemel oluyor, bilginize. Akıntılarınızın rengini takip edin.
Bebişimin beklenen doğum tarihi 28 Eylül. Cinsiyetimiz erkek. İlk gebeliğim ve hareketini 16+0′da hissettim ilk defa. O gün bugündür asla durmadı. 😂
Doğum yapacağımız hastane Liv Hospital-Ulus. Doğum ücretleri 55.000-75.000 tl arasında. Muayene ücretimiz 2500 tl. SGK anlaşması olmayan bir hastane.
Sizde durumlar nasıl? 🥹
Sormak istediğiniz herhangi bir soru varsa seve seve cevaplarım kızlar 💕🥰